برای آغاز یک همکاری مشترک و سازنده لازم است
نکاتی دقیق در مورد نحوه تبلیغات و چگونگی ارائه محصول بدانیم
ما با کمال افتخار و احترام - خدمتگزاریم
موسسه فرهنگی هنری تبلیغاتی نقطه گرافیک
با کاردی مجرب و کار آزموده آماده پذیرش انواع سفارشات شما می باشد
تجربه نشان داده است تبلیغات موثر و موفق باعث ثبات
استحکام و کارآمدی هر مجموعه ای است
"تبلیغات دیجیتال" نقطه عطفی برای صاحبان برند است تا بتوانند به دیدگاه یکسانی با کارشناسان تبلیغات برسند و به شکل مستقیم روند اثربخشی و میزان موفقیت تبلیغات را ببینند. در واقع "دنبال کردن جزئیات رفتار دیجیتالی مخاطبان" امکانی است که در این نوع از تبلیغات به صاحبان برند داده شده است
از طرف دیگر، تغییرات در سبک زندگی مخاطبان (تجربه یک زندگی نوین در فضای دیجبتال)، باعث شده است بخش عظیمی از جامعه مخاطب در همین لحظه در شبکههای اجتماعی باشند. در نتیجه تنها برندهایی موفق در تبلیغات خواهند بود که فرصت "دیده شدن" در فضای اجتماعی را داشته باشند. درواقع برندها نیز پا به پای مخــاطبـــان به حیــات دیجیتــالی خـود ادامه می دهند
کمپین تبلیغاتی مجموعهای از برنامههای مستقل، اما هماهنگ تبلیغاتی، رسانهای، پیشبردی و روابط عمومی در مورد یک کالا، خدمت یا بنگاه اقتصادی در رسانههای مختلف صوتی، تصویری، چاپی و محیطی است. این راهکارها با یک محتوا و مضمون مشترک اما با پیامهای متنوع و گوناگون در یک دوره زمانی معین و با بودجهای مشخص برای دستیابی به هدفهای کمی و کیفی معین طراحی و اجرا میشوند.این برنامهها یا کارزارهای تبلیغاتی معمولا توسط یک گروه در بازههای زمانی ماهانه، سالانه و یا بیشتر طراحی و اجرا میشوند. معمولا کمپینهای تبلیغاتی برای دستیابی به هدف یا اهدافی خاص طراحی و اجرا میشوند که از مهمترین این اهداف میتوان به کسب سهم مشخص از بازار، حفظ و گسترش سهم بازار، تداوم حضور و یادآوری، معرفی الگوهــای مصرف و عــادات جدید و یا ساختن یک جایگاه متفاوت از برند و یا محصول در نگاه مشتریان اشاره کرد
آشنایی با مبحث هویت برند مستلزم آشنایی با مفهوم کلیدی "برند" در فضای کسبوکار است. در حقیقت، برند به مجموعهای از عوامل و ویژگیهایی است که کالا و خدمات یک سازمان را از کالا و خدمات سازمانهای دیگر متمایز میکند. عواملی همچون اسم، مدت زمان حضور در بازار، طراحی، زبان، نشانهها و غیره. در این میان هویت برند یکی از مهمترین ویژگیهای یک برند است و تفاوت اساسی با تصویر برند دارد. در حقیقت هویت برند ایجاد یک معنی و مفهوم از برند شما در ذهن مصرفکننده است، یعنی تصویری که مطابق با واقعیت وجودی برند شما باشد. به بیان دیگر میتوان گفت که هویت برند عبارت است از معنا و مفهوم برند که توسط سازنده آن مطــرح و در اخـتیــار عموم قرار میگیرد
Niavaran-Shemiran-Tehran-Iran
post code:1978764918